donderdag 1 september 2016

moiano jas

De Moiano jas


Binnenkort is er bij ons in de winkel een workshop om deze leuke jas te maken,
een patroon van blogster Straight grain.
 Na de tiny dress is dit het tweede patroontje dat ik met plezier uitprobeer en ik blijf fan!
meer info om nog snel in te schrijven, vind je hier.







We kozen voor het kap model. (het patroon bevat ook een kraag model) Wij combineerden 4 verschillende stoffen. Een prachtige jacquard (mijn man noemt het de incastof ;) )
gecombineerd met een oranjeroze stretch katoen, en de kap werd.zwart. De binnenvoering is een oranjeroze katoen van birch, nl  deze stof  


De zwarte veters maakten het nog wat stoerder!


Ik stopte een zwarte paspel op ongeveer 1/3 in de mouw. De jas sluit met onzichtbare drukknopen. 
                                             Wij kozen voor geen zakken in de jas te naaien.

Niet alle stofjes staan al online, maar we doen ons best om ze snel in onze webshop te plaatsen.
Je mag altijd een mailtje sturen naar info@wildvanstof.be  

Mijn dochter start in het eerste leerjaar, en ze zal dit in stijl doen! 
Superblij met een nieuwe boekentas en een nieuwe jas !

groetjes en tot de volgende!
wild van stof







Geen opmerkingen:

Een reactie posten